خدابخشی گفت: پیش بینی می کنیم تعداد هسته های جهادی به ٢٠٠ هزار هسته جهادی در ایران برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،خدابخشی عضو شورای عالی امنیت ملی در هفتمین نشست ملی استان ها و شهرستان های هدف اظهار کرد: ما نسبت به گروه های جهادی دین داریم.

او با بیان اینکه در یک دهه اخیر بردارهای متنوعی شروع شد که چهل سالگی انقلاب را زیر سوال ببرند، گفت: در همین نقطه گفتمان جهادی به کمک امنیت ملی کشور آمد.

او با بیان اینکه گروه های جهادی در بطن کار شاید متوجه عظمت کار خود نباشند، گفت: از نظر معاندین دستگاه نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد بود.

او با بیان اینکه در راستای تفکرات آن ها خانواده در نظام جمهوری اسلامی تمام شده است، گفت: مبناها و دیانت مورد توجه آن ها قرار داشت که آن ها دین را شعار می دانستند و عنوان می کردند این اقدام تحقق ندارد.

خدابخشی گفت: معتقد بودند که کار جمهوری اسلامی تمام شده است و سال هاست که کار می کردند که بگویند شکاف نسلی وجود دارد.

او با بیان اینکه در چنین شرایطی گفتمان عرصه های جهادی خودی نشان داد و در حال حاضر آمار هسته های جهادی از ١٠ هزار گروه به ۴٢ هزار هسته گروه جهادی رسیده است، افزود: این هسته ها اگر با منشور مقام معظم رهبری همراه شود بزرگ تر از همه قدرت دارد و بزرگتر خواهد شد.

او بیان کرد: پیش بینی می کنیم تعداد هسته های جهادی به ٢٠٠ هزار هسته جهادی در ایران برسد.


بیشتر بخوانید


خدابخشی ادامه داد:۶٠ دستگاه نظام درحال حاضر دارند با گروه های جهادی و گفتمان های جهادی همراه شده اند.

او با بیان اینکه میزان سواد تحصیلات بچه های جهادی از کمیت و کیفیت اول انقلاب بسیار بیشتر است و نشان دهنده ی یک جهش نسلی است، ادامه داد: حداقل ٢ سال است که صبح تا شب فکر ما در دبیرخانه شورای امنیت ملی گروه های جهادی هستند.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: درحال حاضر حوزه های علمیه، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و... با گروه های جهادی همراه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار