سرپرست تیم بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در تبریز گفت:سربازان مستقر در یگان‌های استان آذربایجان شرقی باید با مهارت آموزی حین خدمت ضمن مثمر ثمر شدن پس از اتمام خدمت سربازی در جامعه، جذب بازار کار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امیر پیرعلی سرپرست تیم بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در تبریز  در همایش ارزیابی برنامه‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در تبریز گفت:هدف از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان این است که سربازی که وارد خدمت سربازی می‌شود، یک مهارت بیاموزد و برای مهارت خود مدرکی دریافت کند که بتواند پس از خدمت سربازی نیز در جامعه از مهارت خود استفاده کند.

اوافزود:باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنیم ،تا جوانی که حدود ۲سال از طلایی‌ترین زمان زندگی خود را در اختیار ما قرار می‌دهد ،بتوانیم در مسیر درست از مهارت‌های ایشان بهره ببریم و همچنین پس از خدمت نیز با دستی پر یگان‌های نیرو‌های مسلح را ترک کنند تا در جامعه نیز در زمینه کاریابی بتوانند جذب بازار کار شوند.

امیر میرزایی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل  نیز به تلاش و برنامه ریزی تمامی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی و اردبیل از جمله نیروی هوایی، پدافند و نیروی زمینی جهت مهارت آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

او افزود: تمامی یگان‌های مستقر در منطقه در تلاش هستند تا به صورت صحیح و کاربردی دستورات سلسله مراتب فرماندهی و ستاد کل نیرو‌های مسلح را به اجرا درآورند و در زمینه مهارت آموزی کارکنان وظیفه همیشه جزو استان‌های پیشتاز بوده ایم.

امیر امان اللهی جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش نیزگفت:بنابر دستور ستاد کل نیرو‌های مسلح، از سال ۹۷ فعالیت‌های مهارت آموزی کارکنان در ۵ زمینه فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، هلال احمر و ICT در حال اجراست.
اوافزود: خوشبختانه تقریبا در تمامی زمینه‌های مهارت آموزی یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور پیشرفت چشمگیری داشته و استان آذربایجان شرقی در زمینه فنی و حرفه‌ای ۹۲ درصد، جهاد کشاورزی ۱۰۰درصد، هلال احمر ۹۶درصد و ورزش و جوانان ۱۰۰درصد پیشرفت داشته ایم.

هیئت بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح با سفر به شهر تبریز از عملکرد برنامه‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی ازجمله یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در شهر‌های مراغه و عجب شیر و همچنین پایگاه دوم نیروی هوایی و پدافند هوایی شمال غرب بازدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.