فرماندار تفت:

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانع از شروع موج چهارم کرونا در تفت می شود

نوکار گفت: خوشبختانه با همکاری مردم، اصناف و نظارت دستگاه‌های عضو ستاد تاکنون از شروع موج چهارم ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این شهرستان گفت: خوشبختانه با همکاری مردم، اصناف و نظارت دستگاه‌های عضو ستاد تاکنون از شروع موج چهارم ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شده است.

او افزود: امیدواریم در آستانه‌ی سال جدید با ادامه این همکاری شاهد کاهش بیماران مبتلا به این ویروس در شهرستان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در نقاط شهری و روستایی شهرستان باشیم.

نوکار ادامه داد: با توجه به مشاهده مواردی از ابتلا به بیماری ویروس کرونای جهش‌یافته‌ی انگلیسی در استان یزد و احتمال شیوع آن در سایر شهرستان‌ها، لازم است آمادگی و حساسیت ویژه‌ای در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروزی داشته باشیم.

نوکار به منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در سطح شهرستان با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا ساعت تعطیلی اصناف در شهرستان از ساعت ۲۰:۳۰ و از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد قانون منع تردد در شهرستان برقرار است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او نظارت بیشتر بر صنایع و کارخانه‌ها شهرستان خصوصاً رفت وآمد کارگران غیربومی را بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ضروری دانست و افزود: ندادن مرخصی به کارکنان غیربومی تا پایان سال، قرنطینه چهار روزه کارگران بعد از اتمام مرخصی در تعطیلات نوروزی با ارائه جواب منفی تست کرونا و نظارت این موارد از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط بر اساس مصوبات جلسات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مورد انتظار است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار