ضرورت سرمایه گذاری ویژه در مهارت آموزی بانوان

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: شرایط لازم برای کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی بانوان بافقی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرسعید مصباح، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد در حاشیه دیدار با فرماندار بافق، گفت: در این دیدار دو اقدام در دستور کار قرار گرفت که تا یک هفته آینده پیگیری می‌شود.

او اقدامات مشترک با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با هدف آموزش نیرو‌های شاغل و تربیت نیروی انسانی برای آینده را از مصوبات نشست خود با فرماندار بافق بیان کرد و افزود: سرمایه گذاری ویژه برای مهارت آموزی بانوان از دیگر اقدامات در حال پیگیری است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت بافق را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برای بانوانی که در محیط‌های معدنی امکان اشتغال ندارند، شرایطی با حداکثر بازدهی اقتصادی فراهم می‌شود.

مصباح ادامه داد: از این طریق، آموزش‌های لازم به بانوان داده می‌شود تا با میل خود در محیط خانه یا در محیط‌های تعاونی‌های چند منظوره کسب درآمد کنند.

او با اشاره به کار آفرین پروری مادران، گفت: به این منظور آموزش‌های لازم و ویژه به بانوان و فرزندان علاقه مند آن‌ها در چهار مرحله داده می‌شود تا ۱۵ سال آینده به شهرستان چند کارآفرین خوب تحویل داده شود.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد افزود: بافق قابلیت بسیار بالایی برای توسعه بیشتر دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار