رسولی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

انجام تست سریع کرونا در مسیرهای ریلی خوزستان/ ۸ مسافر کرونایی در ۲ روز شناسایی شدند

مدیر عامل راه آهن گفت: از روز گذشته مقرر شده در مسیرهای ریلی خرمشهر و اهواز به تهران و مشهد و بالعکس از مسافران تست سریع کرونا گرفته شود.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی و  دستورالعمل های بهداشتی در تمامی مسیرهای حمل و نقل ریلی به صورت کامل رعایت شده است تصریح کرد: علاوه بر غربالگری مسافران در هنگام ورود، به صورت مداوم  تمامی واگن ها و ایستگاه ها ضدعفونی و کوپه ها پلمب می شوند و مسافران خود پلمب کوپه ها را باز می‌کنند.

رسولی با اشاره به شرایط ویژه استان خوزستان طی هفته های گذشته گفت: در این مسیر علاوه بر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا تصمیم به انجام تست سریع کرونا گرفته ایم.

مدیر عامل شرکت راه آهن یادآور شد: طبق این تصمیم از مسافرانی که از طریق ریلی از مبدا خرمشهر و اهواز به سمت تهران و مشهد جابه جا می شوند تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

رسولی ادامه داد: با هماهنگی که با مسئولان وزارت بهداشت صورت گرفته از روز گذشته این تست به صورت رایگان از مسافران گرفته شده که البته به دلیل محدودیت ظرفیت از مسافران مشکوک  و دارای علائم گرفته می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه  طی دیروز و امروز  هشت مسافر کرونایی از طریق این تست ها شناسایی شده اند گفت: این اقدام علاوه بر استعلام مسافران در هنگام خرید بلیت است و با وجود استعلام از مسافران مشکوک هم تست سریع کرونا به صورت رایگان گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن تاکید کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که در این دو شهر وجود دارد میزان اجرای دستورالعمل‌ها تشدید شده و ما از عوامل بهداشت و درمان که در این ایستگاه ها مستقر هستند در خواست می کنیم که ظرفیت خود را افزایش دهند تا از تمامی مسافران این تست گرفته شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: علاوه بر این اقدامات همچنین ظرفیت‌های خود را در مسیر استان خوزستان کاهش داده ایم به طوری که از ۱۱ تا ۱۲ واگن که در این مسیرها جابه جا می شدند اکنون تعداد  واگن ها به  ۸ یا ۹  رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
تجارسپاه،!!! واکسن بیشتری راوارد کننند!؟؟ چراباجان مردم بازی می کنید؟؟!! نکنه گذاشتید درصفهای انتخابات، به مردم واکسن بزنید!؟؟ یعنی معامله سیاسی و کثیف!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
همممش دروغ!!!!!!!!هیچ پروتکلی تو قطار و هواپیماها خوزستان رعااایت نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
تو قطارها اصلا بهداشت رعایت نمیشه اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
بشینین دس رو دس بذارید آهای مردم وقتی مدام مسوولین دارن میگن اوضاع خوزستان خوب نیس چ سفری دارین ب خوزستان?? لطفا توروخدا واسه نجات جون خودتونو خونواده هاتون نیایین خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هر کی ندونه ما خوزستانیها کاملا میدونیم واسه چی ن پروازی لغو شده ن بلیط هوایی وزمینی بهله خیلی خوب میدونم دلیلش چیه خوزستان پارسالم چندین ماه اوضاعش سیاه بود اهمیت ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتی هیچ محدودیت سفت وسختی هیچ تعطیلی واسه استان نگرفتن بایدم پخش شه ب بقیه استانها بهله خوزستان نفت وگاز داره صادر میکنه راه تجاری ودریایی معلومه تعطیل نمیشن اوموقع دولت ضرر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نذارن مسافری از خوزستان چرا دولت میذاره بلیط بفروشن طرح ممنوعیت فقط مال ماشینای شخصی ?? شخصی ی نفر دو نفر سرنشین داره قطار یا هواپیما یا اتوبوس میدونید چن نفر سرنشین دارن حالا بقیه هم الوده شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اصلا چرا باید قطار عبورومرور کنه ??? فقط واسه ماشینای شخصی ممنوع قطار واتوبوس ک از همچی شلوغترن آقا توروخدا کم با اعصاب وروان مردم بازی کنید بخاطر منافع دولت نذارید مسافری از خوزستان جابجا شه آخه عزیزان استانهای دیگه میخایین برین کجا مگه نمیبینید خوزستان شده گورستان نیایید اگ بفکر جون خودتون هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فوران در خوزستان بدبخت
آخرین اخبار