رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به ارومیه؛

تیم ٢٧ نفره اعزامی از تهران، مشکلات آذربایجان‌غربی را احصا کرده‌اند

رئیس قوه قضاییه گفت: قبل از سفر به آذربایجان‌غربی، تیم ٢٧ نفر اعزامی از تهران به تمام نقاط آذربایجان‌غربی سفر کرده و مشکلات و مسائل را بررسی و احصا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی رئیس فقوه قضائیه در بدو ورود به ارومیه گفت:سلحشوری مقاومت و ایستادگی مردم این استان در مقابل جریان های ضد انقلاب از افتخارات نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در زمینه اهداف سفر خود به آذربایجان غربی به خبرنگاران گفت: ٢٧ نفر از کارشناسان برجسته قوه قضائیه در روز‌های اخیر برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی به مناطق مختلف استان آذربایجان غربی سفر کرده اند و مسائل و مشکلات مردم استان را بررسی کردند که در شورای قضایی استان مورد بررسی مسئولان استان و کشور قرار می‌گیرد.

او  تاکید کرد: مسائل احصا شده در جلسه نهایی امروز بررسی می‌شود و تا جایی که امکان دارد، در این استان نتیجه‌گیری خواهد شد و در صورت لزوم به مرکز ارسال می‌شوند.

رییس قوه قضائیه افزود: دیدار با مدیران استانی و همکاران قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های این سفر است تا مشکلات و مسائل استان به دقت بررسی شود.

رییس قوه قضاییه در سفری یکروزه به ارومیه سفر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.