قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۴ اسفند؛

بیت کوین صعودی شد/ جدیدترین نرخ ارزهای دیجیتال

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بیت کوین یک بار دیگر از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرده است، که به طور احتمالی پایان روند نزولی قیمت اخیر و احیای روند صعودی گسترده تر است. 
 
دلیل رشد قیمت بیت‌کوین گزارش بانک سیتی آمریکا درباره احتمال تبدیل شدن این ارز به یک ارز متداول در تجارت بین‌الملل بوده که طی روز‌های گذشته آتش افزایش قیمت بیت‌کوین را روشن کرده است.
بیشتر بخوانید

ایلان ماسک مدیرعامل میلیاردر شرکت خودروسازی تسلا بار دیگر با انتشار توییتی جنجالی درباره ارزهای دیجیتال، نوشت که کلاهبرداران در فضای صنعت ارز‌های دیجیتال، دست از سر ارز‌های دیجیتال برنمی‌دارند!

اگرچه برخی فکر می‌کنند این اظهارات ماسک ممکن است به‌خاطر از دست دادن دوج کوین‌هایش باشد، اما اشاره او به‌احتمال زیاد به ربات‌های ارز‌های دیجیتالی است که به بخش پاسخ توییت‌های او هجوم می‌آورند تا وعده‌های کلاهبردارانه خود را ثبت کنند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲۵.۸۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۷۹.۶۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱.۴۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸.۳۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۴ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 49,731 ۱,۲۷۱,۶۱۳,۱۱۹
اتریوم 1,563 ۳۹,۹۷۷,۹۷۶
کاردانو 1.20 ۳۰,۷۲۸
بایننس کوین 243.02 ۶,۲۱۴,۱۷۲
تتر 1 ۲۵,۵۸۰
پولکادات 36.70 ۹۳۸,۳۲۹
ریپل 0.45 ۱۱,۵۷۰

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا ایران ارز دیجیتالی بومی ندارد
آخرین اخبار