شناسایی ۲۷ محله آسیب پذیر در قزوین

معاون امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: با شناسایی ۲۷ محله آسیب پذیر و پر خطر برای اجرای طرح‌های مقابله با کاهش آسیب‌ها برنامه ریزی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: در شهر قزوین ۲۷ محله پر خطر که در آن آسیب هایی، چون اعتیاد، تکدی گری و فقر اقتصادی زیاد است شناسایی شده و برای اجرای طرح و نوسازی محل و نیز آموزش ساکنان اقدام خواهد شد.

بیدخام افزود:حاشیه نشینی یک دغدغه جدی است و در استان متاسفانه اطلاعات دقیق و شفافی از مناطق حاشیه نشین نداریم که برنامه ریزی درستی در خصوص آن‌ها صورت گیرد.

بیدخام افزود: در سراسر کشور ۲۴۵ محله آسیب پذیر با تهدید باتلا شناسایی شده که هیچ محله‌ای از قزوین در آن نیست به همین دلیل هیچ اعتباری در این زمینه به استان تخصیص داده نخواهد شد و باید نیاز‌های اعتباری را در استان تامین کنیم تا طرح‌های مقابله با آسیب‌ها عملیاتی شود.

وی گفت: در سال‌های گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان برای مناطق آسیب پذیر و امسال هم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مدارس مناطق حاشیه شهر‌ها هزینه شد، اما اعتبارات برای پاسخگویی به مشکلات کافی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.