تحقق کامل تعهد اشتغال در شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز گفت: امسال برای شهرستان البرز دو هزار و ۲۲۷ تعهد شغلی تعیین شده بود که به طور کامل محقق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز گفت: امسال از سوی کارگروه اشتغال استان برای شهرستان البرز دو هزار و ۲۲۷ تعهد شغلی تعیین شده بود که خوشبختانه با توجه به اینکه در ماه پایانی سال قرار داریم توانسته ایم به طور کامل و صدرصدی تمام تعهد اشتغال را انجام دهیم.

نصیری افزود: تا اسفند ماه در شهرستان بر اساس آمار دقیق و بر اساس معیار‌های تعریف شده برای دو هزار و ۸۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است که این میزان اشتغال نشان دهنده تحقق ۱۰۹ درصدی اشتغال در شهرستان البرز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز آمادگی داریم تمام افرادی که دارای مهارت لازم در یکی از زمینه‌های صنعتی هستند را به واحد‌های صنعتی و تولیدی برای کار معرفی کنیم.

او تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر فاقد مهارت‌های لازم هستند می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در زمینه‌های مختلف مهارت آموزی داشته باشند و سپس در واحد‌های صنعتی شهرستان مشغول فعالیت شوند.

نصیری یادآور شد: افرادی که فاقد مهارت لازم هستند نیز با توجه به نوع نیاز واحد‌های صنعتی به کار گرفته می‌شوند.

فرماندار شهرستان البرز گفت: با توجه به شرایط مناسب واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان ما هیچ گونه مشکلی در خصوص جذب و بکار گیری نیرو‌های ماهر و یا حتی غیر ماهر در واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان نداریم و علاقمندان می‌تواند برای اشتغال به مراکز کار یابی و یا حتی فرمانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار