یک مقام مسئول خبر داد؛

تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در منطقه زلزله زده سی سخت

مدیر عامل ایساکو گفت: این تعهد را می‌دهیم که اگر خودروی افراد در سی سخت دچار آسیب و خسارت شده، به صورت رایگان تعمیر کنیم.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مونسان مدیر عامل ایساکو در مراسم ارسال بسته‌های معیشتی خدمات پس از فروش ایران خودرو به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: ۱۰ هزار بسته قرار است به این استان ارسال شود، بسته‌های اهدایی شامل برنج، ماکارونی، چای، قند، شکر، رب، سویا، حبوبات و روغن است.

او بیان کرد: خوشبختانه در ایران خودرو از ابتدای سال، در مقطعی، یعنی در اردیبهشت ماه بسته‌های معیشتی را به برخی از استان‌ها ارسال کردیم و اکنون در نظر داریم در مقطع دوم هم ۱۰ هزار بسته معیشتی را در اختیار افراد زلزله زده قرار دهیم.

مونسان گفت: مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم، اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ بسته تهیه شده و با همکاری پایگاه بسیج ایران خودرو، در حال ارسال به این مناطق است، هم‌اکنون همکاری‌ها با سازمان بسیج کارگری اتفاق افتاده و بسته‌ها آماده ارسال هستند.

او بیان کرد: روز شنبه تحویل این‌ بسته‌ها اتفاق می‌افتد، در کنار این موضوع، با‌ همت شرکت امداد خودرو این تعهد را می‌دهیم که اگر خودرو ساکنان سی‌سخت دچار آسیب و خسارت شده، به صورت رایگان تعمیر می‌شود. این کار را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بار کوچکی از روی دوش آن‌ها برداریم.

مدیر عامل امداد خودرو  در پایان گفت: تحریم‌های ظالمانه برخی از هم‌دلی‌ها و درک‌متقابل‌ را بیشتر کرده است، شرایط سخت شده و در تلاش هستیم به مناطق کم‌ برخوردار کمک کنیم، کار جهادی و هیئتی است، همکاران بسیج این کار را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار