پاتک پلیس به سوداگران مرگ در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از پاکسازی ۱۷ نقطه آلوده، با محوریت دستگیری متهمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت:  اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به منظور ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم بویژه جرم سرقت و دستگیری مجرمین فراری، سارقان و خرده فروشان موادمخدر در گنبدکاووس به مرحله اجراء درآمد.


او افزود: با تلاش ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی ۱۱ سارق که ۲ سارق از مجموع جزء سارقان بعنف بوده شناسایی و دستگیر  شدند که در تحقیقات پلیس به ۴۸ فقره سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، سرقت کابل برق و مخابرات، سرقت منزل، سرقت موتورسیکلت و سرقت اینترنتی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.


سرهنگ علی فر افزود: همچنین در پاکسازی ۱۷ پاتوق در نقاط آلوده، ۲۸ خرده فروش موادمخدر و معتاد پرخطر دستگیر و جمع آوری و ۷۰ کیلو و ۸۴۸ گرم انواع مواد مخدر از پاتوق‌های آنان کشف شد.


او گفت: دستگیری و معرفی ۷۳ متهم به مرجع قضایی، کشف ۳  قبضه سلاح غیرمجاز، کشف هزار و 802قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق، کشف ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز قاچاق، مجموعا به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک مخدوش از دیگر موفقیت‌های طرح مورد نظر بوده است.


فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان با تاکید برعزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت از شهروندان خواست: با مشارکت در طرح امنیت محله هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.