در ۲۴ ساعت اخیر:

۳ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان جان باختند

با فوت ۳ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکترمحمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با فوت سه نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

او افزود: همچنین با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۱۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۷ مورد بود که از این تعداد ۴۵ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۳ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۰، بهار ۶۱۹، تویسرکان ۶۷۰، رزن ۴۵۷، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۴ و کبودراهنگ ۶۶۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۸ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۸۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.