درخشش خبرنگاران صداوسیمای قم در ششمین جشنواره ابوذر

خبرنگاران معاونت خبر صداوسیمای مرکز قم در ششمین جشنواره ابوذر موفق به کسب ۸ رتبه برتر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم که عصر امروز در سالن شهید آوینی برگزار شد، هشت اثر عوامل معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم از میان۶۲۳ اثر رسیده رتبه ‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

خانم رئیس جعفری رتبه‌ اول و دوم در بخش‌های گزارش و ژورنالیسم خبری را از آن خود کرد.

خانم سعادتی رتبه دوم در بخش ویژه شهروندی و خانم‌ کرمیانی رتبه دوم در بخش ژورنالیسم خبری را کسب کردند.

همچنین  رتبه سوم بخش ژورنالیسم خبری به آقای صادقی اختصاص یافت.

آقای کرمعلی به رتبه‌ اول بخش عکس دست یافت.

همچنین خانم کلانتری و آقای حیات پور  از باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز قم به ترتیب رتبه دوم در بخش ژورنالیسم خبری و رتبه سوم بخش عکس را کسب کردند.

فراخوان ششمین جشنواره ابوذر استان قم، مهرماه امسال اعلام شد و بعد از آن ۱۳۵ خبرنگار ۶۲۳ اثر  در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش خبری، تیتر خبری، ژورنالیسم تلویزیونی ، عکس و کاریکاتور را به دبیرخانه ارسال کردند که  ۳۶ اثر برتر شناخته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر ضمن قدردانی از تلاش تیم بسیج رسانه افزود : رمز موفقیت جشنواره ابوذر  تلاش و تکیه بر روحیه  بسیجی در تیم اجرایی و توجه به محتوای خوب آثار ارسالی است .

حجت الاسلام لطفی نیاسر ،مدیرکل صداوسیمای قم هم در این مراسم  رسالت اصحاب رسانه را توجه به نیازهای مردم در جامعه دانست و افزود : اصحاب رسانه باید هم چون ابوذر  رسالت واقعی خود را انجام دهند و فارغ از مسائل  مادی  و دنیوی با تکیه بر نعمت های الهی به فکر مردم و در مسیر نیازهای مردم قلم بزنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار