تصمیم گیری شتابزده به تیم پاس لطمه می‌زند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص انتخاب سرمربی با مدیرعامل باشگاه پاس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی مدیرکل ورزش استان همدان با اشاره به وضعیت فعلی پاس همدان پس از رفتن سرمربی تیم و بروز برخی مسائل حاشیه ای، اظهار داشت: بروز این قبیل مسایل در فوتبال طبیعی است و به هواداران اطمینان می‌دهم که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

او ادامه داد: شرایط تیم پاس را به دقت رصد می‌کنیم و برهمین اساس در جهت حل اساسی مشکلات موجود تیم از هر گونه اقدام احساسی و تصمیم گیری شتابزده و عجولانه پرهیز خواهیم کرد.

سیفی افزود: جدایی مهدی پاشازاده یکسری مشکلات و پیامد‌های منفی برای تیم فوتبال پاس به دنبال داشت که باید مدیریت شود و مهم‌ترین کار در شرایط فعلی انتخاب سرمربی جدید بر اساس معیار‌های فنی و کارشناسی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه پس از انجام کار کارشناسی و بررسی دقیق، تصمیم گیری نهایی در خصوص انتخاب سرمربی با مدیرعامل باشگاه پاس است، گفت: حمایت‌های مالی امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه برای موفقیت تیم فوتبال پاس شایسته تقدیر است و باید به تصمیم وی برای انتخاب سرمربی جدید تیم نیز احترام گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انتخاب سرمربی حق طبیعی مدیریت باشگاه است، افزود: از هواداران بابت تعصبی که به تیم پاس دارند صمیمانه قدردانی می‌کنم و اظهار نظر در این زمینه و پیگیری وضعیت تیم را نیز حق مسلم آن‌ها می‌دانیم، اما تصمیم نهایی در این خصوص را مدیرعامل باشگاه می‌گیرد.

او افزود: اسامی مطرح شده به عنوان سرمربی جدید تیم گمانه زنی رسانه‌ای است و در نهایت مدیرعامل باشگاه با بررسی دقیق شرایط مبتنی بر اصول فنی و حرفه ای، گزینه موردنظر را اعلام خواهد کرد.

سیفی اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه پس از شرایط پیش آمده درخواست استعفا کرده بود که با آن موافقت نشد و بهتر است همه دست اندرکاران زمینه برای حمایت از تیم و موفقیت مجموعه باشگاه را فراهم کنند.

او در خصوص انتخاب سرمربی جدید نیز اظهار داشت: مسابقات ورزشی همواره آبستن حوادث تلخ و شیرین است و نمی‌توان اطمینان داد که با انتخاب یک فرد، موفقیت حاصل می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.