مددی: فوتبال روی بد خود را به فکری نشان داد/پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز می شود

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در مورد مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال، گفت: جا دارد از زحمات فکری و کادر او تشکر کنم. این عزیزان همه زحمات خود را کشیدند و قابل احترام بودند؛ فکر می‌کنم فوتبال روی بد خود را نشان فکری و کادر او داد. 

او افزود: اولتیماتومی به فکری نداده بودیم و بعد از بازی با مس رفسنجان فشار هواداران و نتایجی که تیم از صدر به رتبه سوم آمده بود، باعث شدند تا فکری استعفا دهد. فکری همه زحمت خود را کشید اما فوتبال روی بد خود را به او نشان داد. 

مددی در ادامه بیان کرد: چند گزینه بررسی شدند و من مذاکراتی را با آن‌ها داشتم. ٢ گزینه تحت قرارداد باشگاه‌های خود بودند. مدیر عامل فولاد اعلام کرد که اجازه جدایی را به نکونام نمی‌دهیم. با باشگاه گل گهر نیز صحبت کردم و مذاکراتی با ساکت الهامی و فرهاد مجیدی داشتم و تمام نتایج مذاکرات را به هیئت مدیره ارائه دادم. سپس مقرر شد مذاکرات نهایی با مجیدی انجام شوند.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ابتدا مذاکره با مجیدی سخت بود؛ اما او با انگیزه خوبی به استقلال ملحق شد. مدت قرارداد مجیدی ٢ سال و نیم است. فروردین ماه مسابقات آسیایی را داریم و باید در آن رقابت‌ها با انگیزه حاضر شویم. دستیاران مجیدی معرفی شده اند. بهزاد غلامپور و کمالوند با ما هستند و ٢ گزینه دیگر فردا به باشگاه می‌آیند. درباره پیروز قربانی با مدیر عامل سایپا صحبت کردم و مشکلی نبود. فکر می‌کنم در مذاکرات نهایی قربانی و مجیدی به تفاهم نرسیدند.

مددی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال، گفت: ما با سختی پنجره را باز کردیم، اما به راحتی بسته شد. متاسفانه به خاطر پرونده بودوروف پنجره بسته شده است و به دنبال باز کردن آن هستیم. من از همین جا می‌خواهم همه کمک کنند تا منابع مالی تامین شوند. امیدواریم هفته آینده بخشی از مبالغ را تامین و از طریق وکیل این بازیکن پنجره را باز کنیم.

او افزود: ما پرونده‌های دیگری هم داریم که نگران آن‌ها نیز هستیم. تا این لحظه مجیدی بازیکنی را نخواسته، اما سرمربی تیم اعلام کرده است این تیم بازیکنان خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار