سخنگوی سازمان هواپیمایی مطرح کرد؛

جزئیات تغییر مسیر فوکر ایران‌ایر به دلیل تهدید بمب‌گذاری

ذیبخش گفت: پرواز ۳۳۴ هما از نوع فوکر ۱۰۰ در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب‌گذاری شد و پرواز سریعا در ساعت ۲۲:۴۰ به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‌محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی اظهار کرد: پرواز 334 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر 100 در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب‌گذاری شد و پرواز سریعا در ساعت 22:40 به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد. 

وی با بیان اینکه این پرواز ۶۳ مسافر ‌و ۹ خدمه پرواز داشت افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل  فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیما ربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی‌‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و  رمپ پروازی علی‌الخصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.

ذیبخش افزود: سازمان هواپیمایی کشوری ،بدین وسیله مراتب قدردانی از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از جان مسافران و خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در پرواز مذکور را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/‌

برچسب ها: هواپیمایی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
(به هلندی: Fokker) شرکت هواپیماسازی هلندی بود، که بر روی طراحی، ساخت و تولید هواپیماهای مسافربری کوچک تا متوسط تمرکز
این شرکت در پی ورشکستگی در سال ۱۹۹۶ منحل شد
آخرین اخبار