ابتلای ۲۵ صیدونی در مراسم ترحیم، فاجعه‌ای تاسف بار

بخشدار صیدون از توابع باغملک گفت: چندی پیش یک مراسم ترحیم در این بخش برگزار شد که به دنبال آن ۲۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر در یک مراسم ترحیم در این بخش گفت: باوجود تاکید فراوان به خانواده متوفیان، برخی‌ نفرات همچنان نسبت به برگزاری مراسم شلوغ ترحیم اقدام می‌کنند.

او افزود: چندی پیش با فوت یک نفر در بخش صیدون، با وجود جلسات مختلف و تاکید بر برگزار نکردن مراسم عزا، خانواده او اقدام به برگزاری مراسم ترحیم و سایر مراسم  کردند.

سپاس زاده با بیان اینکه با گذشت چند روز از این مراسم، تست کرونای ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان مثبت اعلام شد تا یک فاجعه به وقوع بپیوندد، اظهار داشت: تعدادی از این مبتلایان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارند و بقیه نیز در قرنطینه خانگی دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند.

بخشدار صیدون ضمن درخواست از مردم برای حضور نکردن  در مراسم و تجمعات تصریح گرد: : هشدارهای ما جدی گرفته نمی‌شود و مردم همچنان مشتاقانه در مراسم مختلف حضور پیدا می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در یک ماهه گذشته ۱۰۰ نفر در بخش صیدون به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آنها تاکنون جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار