راه‌اندازی سینما مردم در نهاوند

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند از راه‌اندازی سینما مردم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکرم حیدری، رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره‌مندی مردم در شهر‌ها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان «سینما مردم» راه‌اندازی کرده که می‌تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

او افزود: در حاشیه اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: این فیلم از جمله فیلم‌های خوب و ارزشی پر مخاطب است که در نهاوند همزمان با تهران و مراکز استان‌ها به نمایش در آمده است.

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند با بیان اینکه استقبال مردم از این فیلم خوب بوده است افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از پخش این فیلم، تا کنون سه مرحله در محل کانون بسیج با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ظرفیت یک سوم سالن به نمایش درآمده است.

حیدری عنوان کرد: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره‌مندی مردم در شهر‌ها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان «سینما مردم» راه‌اندازی کرده که می‌تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

او با بیان اینکه مرکزیت «سینما مردم» در کانون بسیج قرار دارد افزود: با درخواست مردم روستا‌ها در مساجد و پایگاه‌های مقاومت روستایی نیز فیلم‌های مد نظر را اکران می‌کند.

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند به اشاره به اینکه اکران فیلم در هر هفته یک بار انجام می‌شود گفت: هفته گذشته مستند داستانی بسیار جذاب "دیوانگی" با جمعی از خانواده‌ها، مشاوران تحصیلی و دانش آموزان در سینما مردم اکران شد.

حیدری افزود: این مستند، داستان دارنده رتبه دوم کنکور سراسری است که در حال تحصیل در دانشگاه شریف است که موضوع آن میتواند به دانش آموزان و خانواده‌ها و همچنین مشاوران مدارس در امر کنکور کمک شایان توجهی داشته باشد.

او بیان کرد: با توجه به این مساله طی هماهنگی‌هایی که با آموزش و پرورش به عمل آمده، قرار است این فیلم به صورت آنلاین برای مشاوران پخش شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بسیاری از شهرهای استان همدان سینما ندارند و به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی و سرگرمی برای مردم به ویژه در شهرهای غیراز مرکز استان باید مسئولان کمک کنند تا سینما راه اندازی بشه