اهدای ۷ سری جهیزیه به نیازمندان همدانی

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: هفت سری جهیزیه و یک سری سیسمونی برای نو عروسان و داماد‌های کم بضاعت همدانی، تهیه و به آنان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم اهدای جهیزیه و سیسمونی به نو عروس و داماد‌ها ضمن قدرانی از خیران وحوز‌ه های خواهران بسیج که در تهیه جهیزیه وسیمونی نقش داشتند، گفت: مانباید فرمایشات مقام معظم رهبری را در دیدار با گروه‌های جهادی که درتابستان و آذر سال ۹۸ انجام شد فراموش کنیم که فرمودند؛ کار‌های خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع رسانی شود.

او افزود: همه ما دارای زندگی و خانواده هستیم و می‌دانیم که تامین هرقلم ازاین جهزیه و سیسمیونی چه هزینه کلانی دربردارد لذا کار شما بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: این کار‌ها یک تکلیف است، البته نه"تکلیف سازمانی، بلکه یک تکلیف انقلابی بوده و ما از لحاظ اخلاقی وظیفه داریم به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت خدمات رسانی را انجام دهیم.

بقایی عنوان کرد: همت شما همت بلندی است، از آدم‌های بزرگ و با همت بالا انتظار بالایی هم می‌رود، لذا برنامه ریزی کنید این کار را در ماه رمضان و هفته بسیج و دفاع مقدس با تعداد بالاتری تکرار کنید که هم دارای اثرات اجتماعی بالایی است و هم باقیات و صالحاتی برای قبر و قیامت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا نیکوکاران را خیر عطا کنه .. امیدوارم هر روز فرهنگ و روحیه کمک به همنوعان و نیازمندان در جامعه تقویت بشه