شهروندخبرنگار گیلان؛

تلف شدن پرندگان در شهر نیلوفر آبی + تصاویر

چندوقتی است تلف شدن پرندگان در سواحل شمالی کشور به گوش می رسد و این موضوع باعث ناراحتی طبیعت دوستان شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بندر انزلی، از شهرهای بزرگ استان گیلان و دارای اولین و بزرگترین بندرگاه ایران در ساحل دریای خزر است.

این بندر زیبا یکی از جاذبه های گردشگری در استان گیلان است که مناظر بکر و زیبای آن گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

این مکان چشم نواز دارای هوای مرطوب بوده و نیز یکی از پربارش‌ترین شهرهای ایران است. این شهر القابی همچون «شهر نیلوفرهای آبی» و همچنین «دروازه ایران و اروپا» دارد.

اما چند وقتی است متاسفانه در سواحل شمالی کشور خبرهایی مبنی بر تلف شدن پرندگان زیبا به گوش می رسد.

این موضوع باعث ناراحتی شهروندخبرنگار ما شد و تصاویری از تلف شدن پرندگان در سواحا بندر انزلی استان گیلان ارسال کرده است که مشاهده می کنید.

منبع: شهروندخبرنگار -بندر انزلی

متن پیام شهروندخبرنگار

امروز پیاده روی روزانه کنارساحل نزدیک خونه سمت ساحل قو میرفتم با فاجعه جنازه کلی مرغ‌های دریایی مشکی روبرو شدم که همینطور کنارساحل افتاده بود صحنه دلخراش وناراحت کننده.‌ای بود، یه فیلم ویه سری عکس انداختم خواهش میکنم تو پیج قراربدین محیط بانان گرام یه بررسی کنن علت مرگ این مرغ‌های بی زبون چیه؟ شاید بشه تدابیری اندیشیده بشه که ازمرگ دوباره این جاندار‌های بی زبون جلوگیری بشه و اینکه حداقل اعلام کنن که جنازه‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری بین انسان وپرندگان جمع آوری بشه سپاسگزارم


بیشتر بخوانید:

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار