خیریه علوم پزشکی نوین حامی افراد آسیب دیده درالبرز

خدمات ارتوپدی، جراحی قلب، مغز و اعصاب، چشم، گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک توسط گروه خیریه علوم پزشکی نوین در البرز ارائه می‌شود.

سمیه وادی خیل، مشاور امور بانوان کمیته امداد امام (ره) البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با تأکید بر این‌که این پزشکان بنا به تخصص خود به درمان بیماران می‌پردازند گفت: در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در برای ویزیت رایگان و شناسایی کودکان و زنان بیمار آسیب دیده انجام شده است.

او با اشاره به این‌که کمیته امداد امام (ره) در برای تسریع خدمت‌رسانی به بیماران آسیب دیده آماده تعامل با خیریه علوم پزشکی نوین است گفت: خدمات ارتوپدی، جراحی قلب، مغز و اعصاب، چشم، گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک توسط گروه خیریه علوم پزشکی نوین ارائه می‌شود.

وادی خیل با اشاره به این که در وضعیت اقتصادی کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری باید به فکر آسیب دیدگان باشیم گفت: یکی از بدترین مشکلات آسیب دیدگان بیماری است و اگر یک عضو خانواده بیمار باشد همه اعضای خانواده دچار بحران می‌شوند و کمک به افراد آسیب دیده باعث بازگرداندن شادی به این خانواده‌ها می‌شود اقدام مهمی است.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان این‌که کمیته امداد امام (ره) خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد گفت: پرداخت ویزیت پزشک خانواده، پرداخت صد درصد تعرفه دولتی پزشکان متخصص و فوق تخصص، پوشش بیمه‌ای هزینه خدمات توان‌بخشی رایگان کردن فرانشیز درمان بیماران خاص، جبران هزینه خرید کلیه با هماهنگی انجمن مربوطه ازجمله این خدمات است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.