سیتروئن C۵ جدید در حال دور آزمایشی شکار شد +تصاویر

تصاویر جدید منتشر شده از خودرو سیتروئن C۵ نشان می‌دهد این خودرو روی پلتفرم پژو ۵۰۸ سوار شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیتروئن به طراحی‌های نامتعارف و عجیب و غریبش مشهور است، بنابراین ظاهر نسل بعدی C۵ نباید خیلی تعجب آور باشد.

دور اول عکس‌های جاسوسی یک کراس اوور سدان مانند عجیب و غریب را نشان می‌دهد که استتار شده است تا طراحی و جزئیات آن لو نرود. استتار باعث می‌شود تا طراحی منحصر به فرد این ماشین پنهان بماند. آخرین دسته از عکس‌ها بیشتر به خاطر همدردی با رویکرد منحصر به فرد خودروساز در تبدیل سدان به چیزی جذاب‌تر برای مصرف کنندگان است.

عکس های خودروی سیتروئن C۵

لیندا جکسون مدیر عامل سابق سیتروئن، سعی داشت مردم را برای C۵ آینده آماده کند و در سال ۲۰۱۸ گفت که "ذهنیت کاکتوس" را برای مدل نسل بعدی به کار می‌برد. خودروی C۵ سیتروئن کنجکاوی‌های خاص خود را دارد و استتار وظیفه خود را با پنهان نگه داشتن ظاهر طراحی انجام داده است. البته اگرچه نمی‌توان از طرح جلو پنجره و انتهای هاچ بک ماننده آن غافل شد اما به نظر می‌رسد این خودرو از لحاظ ظاهری شبیه به کانسپت سیتروئن Cxperience است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

سیتروئن C۵ جدید در حال دور آزمایشی شکار شد

خودروی C۵ جدید با افزایش فضای کابین و جای بار، تمام تلاش خود را برای جذب مشتری‌های علاقمند به کراس اوور انجام می‌دهد. مطمئنا این ماشین سیتروئن سرگرم کننده و کاربردی است.

سیتروئن C۵ جدید در حال دور آزمایشی شکار شد

در کمال تعجب، C۵ جدید بر روی پلتفرم PSA EMP۲ Group PSA سوار خواهد شد که پایه و اساس پژو ۵۰۸ جدید هم هست، البته پژو شکل سدان خود را حفظ کرده است. این دو پیشرانه مشترک خواهند بود، اگرچه انتظار نمی‌رود سیتروئن پیشرانه‌های دیزلی را دریافت کند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این شرکت دقیقاً در زمان راه اندازی یک جفت پلاگین هیبرید ارائه می‌دهد.

سیتروئن C۵ جدید در حال دور آزمایشی شکار شد

اما در کل باید منتظر بمانیم تا فضای داخلی را ببینیم، هرچند که می‌تواند شبیه C۴ باشد. با این حال، سیتروئن می‌تواند در C۵ جدید سلیقه منحصر به فرد خود را در داخل ایجاد کند.

سیتروئن C۵ جدید در حال دور آزمایشی شکار شد


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار