پلمب ۲۸ واحد متخلف در همدان

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از پلمب ۲۸ واحد متخلف در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، لیدا رفعتی، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ گفت: از چهارم تا یازدهم اسفند۴ هزار و ۱۹۳ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی شده است.

او از پلمب ۲۸ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۱۲ نانوایی تعطیل شد گفت: ۱۳ سوپرمارکت و خواروبارفروشی، یک فروشگاه زنجیره‌ای و دو رستوران نیز تعطیل شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان به ۲۵۲ مورد صدور اخطار و معرفی به مراجع قضایی اشاره کرد و افزود: در بازدید‌های صورت گرفته از واحد‌ها متوجه شدیم ۷۴ درصد پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند که ۳ هزار و ۸۴ نفر را شامل می‌شد.

رفعتی با اشاره به استفاده ۳ هزار و ۹۰ نفر از خدمات گیرندگان از ماسک یعنی ۷۴ درصد آن‌ها گفت: ۳ هزار و ۳۰۷ نفر از خدمات دهندگان یعنی ۷۹ درصد از ماسک استفاده می‌کردند.

او با بیان اینکه رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۰ درصد و ۳ هزار و ۳۴۰ مورد بوده است خواستار توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.