وزیر آموزش و پرورش:

١٠٠ مدرسه برکت در مناطق روستایی و کم برخوردار افتتاح شد

حاجی میرزایی گفت: امروز ١٠٠ مدرسه افتتاح و ساخت هزار مدرسه تعهد می‌شود که قرار است در دور‌ترین مناطق کشور طعم آموزش را به مردم بچشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اقدامات ستاد اجرایی و بنیاد برکت مایه افتخار ماست.

او با بیان اینکه امیدوارم با توسعه همکاری‌ها شاهد افزایش حوزه یادگیری باشیم، گفت: برای تحقق پیشرفت باید مجموعه‌ای از اقدامات انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه عزیمت پیشرفت آگاهی است و با نگاهی تحول آمیز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ دینی ما خداوند اولین معلم انسان است.

او با بیان اینکه مدرسه مهد اجتماعی است و مسجد و مدرسه سازگار‌ترین بنا‌ها با خلقت انسان هستند، گفت: فروغ و شکوه همه عرصه‌ها مرهون یادگیری است و در مدرسه انسان ساخته می شود.

او با بیان اینکه بسیاری از استعداد‌های کشور در مناطق دور دست زندگی می‌کنند، گفت: امروز ١٠٠ مدرسه افتتاح و ساخت هزار مدرسه تعهد می‌شود که قرار است در دور‌ترین مناطق کشور طعم آموزش به مردم چشانده شود.


وزیر آموزش و پرورش گفت: در حاشیه شهر‌ها و استان‌ها برخورداری از آموزش کمتر از ٢ متر است و کلاس‌های پر جمعیتی وجود دارد.

او اظهار کرد: در کنار هزار مدرسه‌ای که در مناطق روستایی پایه گذاری خواهد شد، امیدواریم به همت ستاد و با کمک آموزش و پرورش بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که دسترسی به آموزش در همه جا وجود داشته باشد.

حاجی‌میرزایی گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام درسال‌های اخیر مایه افتخار و مباهات همه ماست و به نمایندگی از جامعه آموزش و پرورش از دکتر مخبر تشکرمیکنم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم با تلاش‌های جهادی این ستاد و بنیاد برکت، شاهد افزایش فرصت یادگیری و فرصت‌های برابر علمی در کشور باشیم که همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب هم بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه ، برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار