حاکمیت جوی آرام بر آسمان خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی تا روز چهارشنبه هفته جاری، جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:  براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی تا روز چهار شنبه هفته جاری، جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم خواهد بود.

او با بیان اینکه پدیده غالب در روز‌های پیش رو، مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود، افزود: همچنین شاهد وزش باد متوسط طی امروز و فردا در اغلب نقاط استان خواهیم بود و  احتمال گرد و غبار محلی امروز برای ساعاتی در مناطق جنوب غرب استان وجود دارد.
سبزه زاری با اشاره به افزایش   ۲ تا ۴ درجه‌ای دما در سطح استان تا روز چهارشنبه اظهار داشت: شمال خلیج فارس تا روز یکشنبه مواج است و از صیادان و دریانوردان خوزستانی خواسته شده تا روز یکشنبه به علت مواج و متلاطم بودن آب‌های شمالی خلیج فارس به دریا نروند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد:  امیدیه در شبانه روز گذشته ۲۴.۱ و ایذه با ۳.۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بیشترین و کمترین دما را داشتند و در این مدت حداکثر دمای اهواز ۲۲ و حداقل ۱۳.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.