گسترش فضای سبز در دستور کار شرکت ملی حفاری ایران است

گسترش و حفظ فضای سبز در مناطق عملیاتی، کارگاهی و پیرامون فضای اداری و شهرک‌های سازمانی شرکت حفاری در دستور کار واحد محیط زیست این شرکت است.

سعید قربانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: گسترش و حفظ فضای سبز در مناطق عملیاتی، کارگاهی و پیرامون فضای اداری و شهرک‌های سازمانی این شرکت به طور پیوسته در دستور کار واحد محیط زیست این شرکت است.

او بیان داشت: نمونه گیری از خاک اطراف منطقه صنعتی کریت و ارسال به آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست برای بررسی آنالیز خاک به منظور کاشت هدفمند نهال و فراهم آوردن ایجاد زیرساخت از سوی سایر مدیریت‌های شرکت، جهت آبیاری و نگهداری از نهال‌ها تا ایجاد فضای سبز مورد نظر است.

قربانی افزود: از دیگر اقدامات اجرایی افزایش فضای سبز در کارگاه‌های شرکت از جمله کارگاه شماره - ۲ فرعی در ناحیه صنعتی کارون می‌باشد که باعث افزایش میزان سرانه فضای سبز در سطح شرکت شده است.

مدیر HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: مکاتبات و پیگیری با ادارات محیط زیست و منابع طبیعی استان‌ها جهت تهیه نهال و همچنین برنامه ریزی خودجوش کارکنان در تهیه نهال و کاشت آن پیرامون اردوگاه‌ها و دستگاه‌های حفاری از جمله اقداماتی است که از سوی کارشناسان این مدیریت و روسای دستگاه‌های حفاری نظیر دستگاه‌های حفاری ۴۰، ۳۲ و به ویژه دکل ۷۰ فتح در جریان بوده و است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این روند علاوه بر افزایش میزان سرانه فضای سبز تولیدی در شرکت باعث افزایش انگیزه و روحیه کارکنان دستگاه‌های حفاری و رضایتمندی سازمان و ادارات محیط زیست استان‌ها و شهر‌های اطراف و همچنین کارفرما‌های مختلف گردیده است.

او گفت: تهیه پوستر و مطالب آموزنده محیط زیستی به صورت فایل الکترونیکی بسته به روز مناسبت‌ها از طریق سامانه مکاتبات اداری جهت بهره برداری همکاران با هدف عدم استفاده از کاغذ و هدر رفت آن و جلوگیری از قطع درختان به منظور تهیه کاغذ از جمله اقداماتی است که به طور موثر در برنامه کاری قرار دارد و در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار