آذری: تیم ما باخته است و باید شرافتمندانه این شکست را قبول کنیم

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با بازی این تیم مقابل استقلال تهران و شکست فولادی‌ها عنوان کرد: بازی خوبی را انجام دادیم، اما به تیمی که خوب بازی می‌کند و امتیاز نمی‌دهد باختیم. تیمی که با دقت و تمرکز بیشتری بازی کند، امتیاز را به دست می آورد. این بازی درس بزرگی برای بازیکنان ما می‌شود که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند.

او ادامه داد: این بازی مانند مسابقه با تیم پرسپولیس شد. تیم ما با بی دقتی موقعیت‌های خود را از دست داد و فکر می‌کنم کمترین حق فولاد در این بازی یک امتیاز بود، اما به تیم استقلال هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ فولاد روند خوب خود را حفظ کند.

آذری گفت: علی رغم این شکست به تیم خود امیدوارم و از بازیکنان و جواد نکونام تشکر می‌کنم؛ چرا که بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند، اما متاسفانه امروز بازی را با شکست به پایان بردیم.

سعید آذری درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: اجازه بدهید کارشناسان داوری درباره صحنه های مهم قضاوت کنند. تیم ما باخته است و ما باید شرافتمندانه این شکست را قبول کنیم.

او ادامه داد: تیم ما باید به گونه‌ای بازی کند که با هر اشتباهی چه از طرف داور و یا بازیکنان، باز هم با پیروزی بازی را تمام کند.

مدیر عامل فولاد خوزستان درباره پنجره نقل و انتقالاتی بسته تیم فولاد خوزستان گفت: سال گذشته تیم ما در نیم فصل خرید‌هایی را انجام داد، اما این فصل با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم اتفاق خاصی در ارتباط با این موضوع برای باشگاه ما پیش نیامده است و بعید می‌دانم که تا انتهای ۲۸ اسفند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم.

آذری درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و کمک فدراسیون فوتبال به آن‌ها گفت: همین فدراسیون پنجره نقل و انتقالاتی ما را بست و باشگاه ما را مجبور به شکایت از cas کرد. اگر قرار به کمک آن‌ها بود، نباید پنجره ما بسته می‌شد.

او ادامه داد: ما تمام اسناد خود را به آن‌ها ارائه کردیم و اگر کمکی هم کنند، ممنون می‌شویم؛ اما خود آن‌ها پنجره نقل و انتقالاتی ما را بسته اند و ما مجبوریم با همین شرایط در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار