مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از کد بندی آزمایش‌های درسی مورد نیاز دانش آموزان مقاطع تحصیلی خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه لازم برای اجرای دقیق و نظام‌مند دروس آزمایشگاهی گفت: دروس آزمایشگاهی نقش کلیدی در بستر سازی و تداوم موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی و پژوهشی کشور دارد و توجه به این مهم ما را در تحقق اهداف سند تحول بنیادین یاری می‌کند.

او افزود: در این زمینه پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) بر اساس رسالت علمی خود همچون هر سال طی نشست‌های تخصصی با بهترین نیرو‌های آموزشی، نسبت به بررسی کتب مقاطع تحصیلی و نیاز سنجی‌های لازم از مدارس اقدام به طراحی آزمایش درسی جدید با هدف خلاقیت بیشتر در روند آموزش و همچنین بازنگری در آزمایش‌های درسی سابق کرد.

معتوکی بیان داشت: در این اقدام علمی آزمایش‌های مورد نیاز دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به تفکیک پایه و بخش‌های تخصصی، بصورت کدبندی مشخص و جهت استفاده معلمان در راستای بررسی طولی و عرضی مطالب، همچنین استفاده دانش آموزان و اطلاع اولیای آنان از فرایند آموزش مباحث آزمایشگاهی آماده که در کانال پژوهش سرا بارگذاری و اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از زحمات نیرو‌های پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) از مدیران مدارس خواست جهت تبادل مباحث علمی روز با پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) در ارتباط باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.