بودن یا نبودن در لیگ دسته اول چشم انتظار یک تائید

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه گفت : امیدوارم فدراسیون فوتبال رای دیوان عالی کشور را بپذیرد و شرایط حضور دوباره تیم فوتبال راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول در مسابقات را فراهم کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محبی رئیس هیات فوتبال کرمانشاه گفت : طبق صحبت هایی که با استاندار کرمانشاه داشتیم قرار بود به منظور حل قطعی مشکل تیم راهیان پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون در تهران با سرپرست فدراسیون رایزنی هایی داشته باشیم، اما با توجه به برنامه های استاندار در این سفر ، فرصتی برای دیدار با سرپرست فدراسیون به وجود نیامد.

او گفت : پارسال در تلاش بودیم تا مسابقات رده های سنی پایه غرب آسیا را در کرمانشاه برگزار کنیم، اما متاسفانه مهمترین مانع تحقق این برنامه مشکل زمین چمن بود برای رفع مشکلاتی مانند استاندارد نبودن نور ورزشگاه‌ها با فدراسیون مکاتبه کرده ایم متاسفانه استادیوم‌های کرمانشاه سال هاست از این مشکل رنج می‌برند که امیدوارم با حمایت و کمک‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال سال آینده شاهد رفع آن باشیم.

محبی زنگنه به شناسایی استعداد‌های فراوان در سطح نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: سال هاست روی این موضوع کار می‌شود و بازیکنان خوبی هم پرورش یافته اند اکنون تعدادی از آنها در استان های دیگر بازی می کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.