فرمانده انتظامی ابهر از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: پس از اطلاع ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ابهر از وجود یک انبار احتکار کالا در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: دراین راستا ماموران با همکاری اصناف و نماینده اداره صمت شهرستان موفق شدند با اقدام هوشمندانه و انجام کار‌های اطلاعاتی، محل مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را انجام دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این بازرسی، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار، ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۸۶۴ بسته پودر ماشین لباس شویی و ۵۰۰ لیتر انواع روغن مایع خوراکی و سرخ کردنی کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی گفت: کارشناسان ارزش مواد غذایی احتکار شده  را ۲۹۷ میلیون ریال  اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به پلمب محل احتکار کالا، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ مهدیخانی در پایان مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان ابهر عنوان کرد و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام خوراکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.