اثر هنرمند مهابادی به جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال راه یافت

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه "زمین زرد" به بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال راه یافت.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:فیلم مستند کوتاه “زمین زرد” از تولیدات انجمن سینمای جوانان مهاباد و به نویسندگی و کارگردانی "سیامند حسن پور" است که توانسته به بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال " هِکاتُم "راه پیدا کند.

او با اشاره به اینکه فیلم مستند زرد به موضع بازار سنتی مهاباد می‌پردازد و مدت آن هشت دقیقه است، افزود:ششمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر‌های دیجیتال از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ اسفند امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بایزیدی اضافه کرد:۶۷۳ اثر نهایی در سه بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌های فیلم (تجربی، داستانی و مستند)، عکس، نقاشی دیجیتال، موشن گرافیگ، انیمیشن و گرافیک (پوستر و لوگو) به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال و داوری می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: حسن پور فارغ التحصیل دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان این شهرستان بوده و این اولین تولید فیلم این فیلمساز جوان مهابادی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.