شمارش معکوس برای ثبت نام انتخابات شورا‌های شهر

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در همایش مشترک فرمانداران و ستاد انتخابات استان سمنان گفت: چهار روش برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد که روش نخست که حضور افراد در فرمانداری هاست به علت شرایط کرونایی و زمان بر بودن آن، توصیه نمی‌شود.

او افزود: روش دوم استفاده از اپلیکیشن موبایلی است که این سامانه از طریق سایت وزارت کشور در دسترس است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در روش سوم داوطلبان از طریق رایانه‌های شخصی و در روش چهارم نیز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک می‌توانند ثبت نام کنند.

خجسته پور افزود: در همه این روش‌ها داوطلبان برای تحویل مدارک در مدتی بسیار محدود به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

او همچنین اعلام کرد: مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در شهر‌های کمتر از ۲۰ هزار نفر، فوق دیپلم و بیش از ۲۰ هزار نفر لیسانس است.

او تصریح کرد: برخی از مقامات نیاز است که از کار فعلی خود استعفا داده و در زمان ثبت نام اصل مدرک موافقت با استعفا را هم ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها هم از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم در این همایش بر لزوم تدوین و رعایت دستورالعمل مناسب بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در زمان رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار