حیدرنژاد از پرداخت ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یداله حیدرنژاد مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام از پرداخت ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال، مسکن و دیگر نیاز‌های ضروری مددجویان و نیازمندان در این استان به بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.

او بیشترین میزان تسهیلات پرداختی را در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی عنوان کرد و افزود: در این زمینه ۲۳۷ میلیارد ریال به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر پرداخت شده است.

حیدرنژاد مطرح کرد: در زمینه‌های اشتغال نیز ۱۵۲ میلیارد ریال و در زمینه تأمین مسکن نیز ۴۵ میلیارد ریال به بیش از ۹۷۰ نفر پرداخت شده است.

او به هم افزایی و مشارکت بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته امداد با این بانک‌ها از ابتدای امسال تاکنون با معرفی کمیته امداد بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه‌های حمایتی و اشتغال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.