خیران یزدی ۱۲۰ میلیون تومان به هلال احمر شهرستان یزد کمک کردند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از کمک ۱۲۰ میلیون تومانی داوطلبان و خیران هلال احمر شهرستان یزد برای کمک به زلزله زدگان سی سخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: خدمت بی منت به مردم و انجام اقدام‌های بشر دوستانه، امدادی و عام المنفعه نشان افتخار داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

نخل بند با اعلام اینکه در بهمن و اسفند بیش از ۱۲۰ میلیون تومان به همت داوطلبان شهرستان به هلال احمر پرداخت شده است، افرود: اهدای دو دستگاه وینتلاتور به بانک امانات تجهیزات پزشکی به ارزش ۵۰ میلیون تومان، مساعدت هزینه مفصل لگن جهت بیمار به ارزش ۱۲ میلیون تومان، مساعدت خرید یک دستگاه دوچرخه به ارزش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مساعدت خرید ۱۱ دستگاه تبلت به ارزش ۳۷ میلیون ۷۵۰ هزار تومان، اهدای یکصد تخته پتوی گلبافت جهت زلزله زدگان سی سخت به ارزش ۱۱ میلیون تومان تنها بخشی از کمک‌های داوطلبان نیکوکار شهرستان یزد در بهمن و اسفند بوده است.

او با اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند در هلال احمر شهرستان یزد راه اندازی شده، گفت: خیران می‌توانند تجهیزاتی، چون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، کپسول اکسیژن را به بانک امانات هلال احمر این شعبه در شهر یزد خیابان آیت الله کاشانی _جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تحویل دهند.

نخل بند ادامه داد: وظیفه هلال احمر، صیانت از امانت‌های واقفانی است که برای رضای خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می‌کنند و در واقع با حضور خیران است که اتفاقات خوبی در جهت خدمت به مردم رخ داده است و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل‌های پاک نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/ غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار