مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبر داد؛

بهره برداری از یک باب مدرسه ۶ کلاسه در دورود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای ترشاب این شهرستان با بیش از پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مشارکتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای ترشاب این شهرستان با بیش از پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مشارکتی به بهره‌برداری رسید.

 امیر غفوری نژاد در آیین بهره برداری از این طرح گفت: امسال ۷۳ فضای آموزشی در لرستان به بهره‌برداری رسید که این مهم با مشارکت خیرین و پیگیری مسئولین محقق شده است.

او  با بیان اینکه امسال در دورود سه فضای آموزشی در قالب ۱۴ کلاس تحویل شده است ادامه داد: امید می‌رود در سال آینده نیز ۱۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این سهرستان شود.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه ناصرالدین دورود که از محل اعتبارات بازآفرینی شهری می‌باشد پس از سال‌ها توقف عملیات اجرایی، اامروز از سر گرفته شد.

گفتنی است در آیین بهره برداری از این طرح نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دورود و بخشدار مرکزی حضور داشتند.

این مدرسه از محل اعتبارات ملی و مشارکتی با زیربنای یکهزار و ۱۲۰ مترمربع و ۶ هزار مترمربع احداث شده است.

امروز همچنین یک زمین چمن مصنوعی روستایی در روستای داریاب از توابع بخش مرکزی دورود با زیربنای یکهزار متر مربع و اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مسئولین بهره برداری شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار