شکوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با سخت گیری‌ها باز شد/ امیدوارم مغانلو به صورت دائمی در کنارمان باشد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال با سخت گیری‌های خود باعث شد که بدهی هایمان را پرداخت کنیم و پنجره مان باز شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: هواداران با پیام‌های پرمهرشان در ۲۴ ساعت گذشته  به خصوص دربحث پنجره بسته و همچنین با کمپین‌هایی که برگزار کردند، انرژی زیادی به ما دادند. خوشحال هستیم در این باشگاه کار می‌کنیم. از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم که سخت گیری کردند تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره باز شود. امیدواریم این سخت گیری را درمورد بقیه تیم‌ها هم داشته باشند.

او ادامه داد:  فدارسیون فوتبال در ابتدا کار خود را با تیم پرسپولیس شروع کرد، اما خدا را شکر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شد. همچنین قرارداد مهدی ترابی امروز به ثبت رسید و ان‌شاالله فردا  پس از دریافت ITC مغانلو، قرارداد این بازیکن هم ثبت می‌شود. مغانلو با وجود این که تحت قرار داد سانتاکلارا بود، اما این بازیکن  و مدیر برنامه هایش با ما خیلی همکاری کردند. قرارداد مغانلو با باشگاه پرتغالی بلندمدت بود، اما قرارداد این بازیکن  با ما قرضی است و تا پایان این فصل در پرسپولیس توپ می‌زند. امیدواریم این بازیکن  آنقدر افتخار آفرینی کند که قید حضور در سانتاکلارا را بزند و  به صورت دائمی در کنار ما باشد.

هر فردی حکم گرفت همان لحظه پولش را نمی گیرد 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات سوشا مکانی و شایان مصلح بیان کرد: بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از سال ۸۵ انباشته شده است. اگر بخواهیم طلبی را پرداخت کنیم از سال ۸۵ شروع می‌کنیم و جلو می‌آییم. اینطور نیست که هرکس اکنون حکم گرفت همان لحظه پولش را دریافت کند.

او افزود: از بازیکنانی همانند کفشگری، نورمحمدی و فرزاد حاتمی که با ما همکاری کردند، تشکر می‌کنیم. به هر حال تلاش کردیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم.

شکوری بیان کرد: هواداران و فدراسیون این موضوع  را درک می‌کنند که نه تنها پرسپولیس بلکه همه تیم‌های ما شرایط بسیار سختی دارند. متاسفانه حتی یک ریال هم از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی که در تمام دنیا درآمد اصلی باشگاه‌ها است دریافتی نداشتیم.

سعی می کنیم با بقیه طلبکاران هم تسویه حساب کنیم 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از جمشید نورشرق تشکر می‌کنیم که با این که در این ۲ روز خیلی تحت فشار بود، اما با یک روند قانونی این کار را انجام داد. امیدوارم این مسیر و سخت گیری که فدراسیون با پرسپولیس آغاز کرد، ادامه داشته باشد. سعی می‌کنیم در این فرصت با بقیه طلبکاران که حقشان است تسویه کنیم و بدهی دیگری نداشته باشیم.

سخنگوی پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۴ نفر را به عنوان طلبکار در لیست کمیته تعیین وضعیت داشتیم، سعی کردیم تقریبا با یک سوم آن‌ها به شکل قطعی تسویه کنیم. از نفراتی مثل آرفی و کفشگری که کل پولشان را هم نگرفتند و با ما کنار آمدند باید تشکر کنیم. با نفراتی مانند نورمحمدی و بابک حتمی هم مذاکره کردیم. بعضی از دوستان هم با ما کنار نیامدند. ان‌شاالله بقیه دوستان هم در زمان مناسب و با کمک هواداران مطالباتشان را دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک تاجی
۱۴:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
آقای شکوری حالم از حرفها و رفتارهای بچه گانه ات بهم میخوره لنگی هستی باش اما حق نداری به باشگاه بزرگ استقلال توهین کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
منظورت ازسخت گیری ،سخت گیری بابامسعودبرفدراسیون فوتبال هست دیگه!!!!!
نگی نه که به سلامت عقلیت شک می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
هنوز مدیران ومسئولین می گویند ما از تیم خاصی حمایت نمی کنیم هرطور شده پنجره نقل و انتقال تیم محبوبشان را باز کردند اگر راست می گویید پنجره استقلال رو هم باز کنید.
با تشکرطرفدار همیشگی تیم محبوبم استقلال و با آرزوی موفقیت آن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چه سختیگیرهایی!!!!!!!! شماها که در جعل اسناد و مدارک خبره هستید آقای شکوری رئیس مافیای سرخ وزارتخونه ورزش ... لطفا صبحتبهای سوشا مکانی و شایان مصلح را در صفحات مجازی را بررسی نمایید
آخرین اخبار