پولادگر: اغلب کشور‌ها راغب هستند به سطح تکواندوی ایران برسند/ می‌خواهیم میان شرکت‌های سازنده هوگو رقابت ایجاد کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو درباره شرایط این رشته ورزشی توضیحاتی را مطرح کرد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی ایران با بلغارستان بیان کرد: به درخواست فدراسیون بلغارستان یک اردوی مشترک با این تیم در تهران با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کردیم و  اردوی دیگری در بلغارستان برپا شد. "بینف" رئیس فدراسیون تکواندوی بلغارستان در ایران حضور داشت و تفاهم‌نامه‌ای تا المپیک ۲۰۲۴ بین ما شکل گرفت.

او ادامه داد: جامعه ورزش فرصت‌ها و موقعیت‌های مناسبی برای تحکیم روابط بین کشور‌ها دارد و ما همگی باید از این شرایط استفاده لازم را ببریم. کلاس فنی تکواندوی ایران به شکلی است که اکثر کشور‌ها علاقه دارند به سطح فنی ما برسند. تلاش ما این است که الگوی مناسبی برای سایر کشور‌ها باشیم. تکواندو وسیله‌ای است تا این روابط دوستانه میان کشور‌ها شکل بگیرد.

آرمین با شرایط خاص خود راهی المپیک می‌شود

پولادگر در مورد شرایط آرمین هادی پور المپین تکواندوی کشورمان بیان کرد: آرمین هادی‌پور شرایط خاصی دارد و قرار شد با جمع بندی و در نظر گرفتن شرایط به المپیک اعزام شود. امیدواریم هادی پور با وجود آسیب دیدگی خود را برای این آوردگاه آماده کند. امیدوارم تمام عوامل دست به دست هم بدهند تا قهرمان شایسته کشورمان بتواند در المپیک پیش رو موفق باشد.

در صدد ایجاد رقابت میان شرکت‌های سازنده هوگو هستیم

رئیس فدراسیون تکواندو درباره تعویض هوگو‌های لیگ برتر در بخش فینال اظهار کرد: هوگو‌های قبلی از لحاظ فنی مردود نیست و نمی‌خواهیم فقط با یک تولیدکننده در ارتباط باشیم. سعی داریم با ایجاد رقابت بین شرکت‌ها یک محصول با مشکلات کمتر داشته باشیم. ما فرصتی به تولیدکنندگان دادیم تا خود را محک بزنند. کما اینکه هوگو‌های استفاده شده در فینال در مسابقات استانی امتحان خود را پس دادند و در لیگ فرصت مناسبی برای ارائه محصولات آنها بود.

به اندازه انگشتان یک دست در بخش کیوروگی مسابقه برگزار شد

او در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو در شرایط کرونایی عنوان کرد: در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا بیشترین لطمه متوجه رشته‌های ورزشی در حوزه بین المللی شد. تقریبا تمام رویداد‌های بین المللی در سال ۲۰۲۰ لغو شد و تنها برخی از رشته‌ها به شکل مجازی مسابقات خود را برگزار شد. در بخش کیوروگی شاید به اندازه انگشتان یک دست مسابقه در دنیا برگزار شد و رعایت شیوه نامه‌ها و برگزاری مسابقات برای همه کار مشکلی بود.

پولادگر: اغلب کشور‌ها راغب هستند به سطح فنی تکواندوی ایران برسند/ می‌خواهیم میان شرکت‌های سازنده هوگو رقابت ایجاد کنیم

با کمک ورزش شادابی را در جامعه ایجاد کردیم

پولادگر افزود: لیگ ۲۷ ساله ما تپش قلبش نباید متوقف می‌شد. همه عوامل تلاش کردند تا مسابقات لیگ برتر برگزار و تمام شود. سازمان لیگ و فدراسیون در این امر تلاش زیادی کردند تا مسابقات بزرگسالان و نوجوانان در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شود. خدا را شکر توانستیم به وظیفه انسانی خود که برقراری شادابی در جامعه بود عمل کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار