هشت مرکز مثبت زندگی در مهاباد راه‌اندازی شد

رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: هشت مرکز مثبت زندگی با هدف تسهیل دسترسی گروه‏‌های هدف به خدمات سازمان در این شهرستان راه اندازی شد.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هشت مرکز مثبت زندگی با هدف تسهیل دسترسی گروه‏‌های هدف به خدمات سازمان، کاهش تردد‌های غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی و بهبود، اصلاح و حذف فرآیند‌های موازی در این شهرستان راه اندازی شده است.

او ادامه داد: پیش از این همه امور اداری و پیگیری‌های مربوط به مددجویان به‌صورت دستی و سنتی انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی این مراکز خدمات سازمان بهزیستی بر پایه فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد که موجب خدمات‌دهی سریع‌تر و با کیفیت‌تر به مددجویان خواهد شد.

یوسفی افزود: هم اکنون سه هزار و ۱۸۰ پرونده مددجویان بر اساس موقعیت جغرافیایی محل سکونت توزیع شده که این موضوع دسترسی راحت و آسان به خدمات را برای مددجویان امکان‌پذیر می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: این مراکز به طور کامل توسط بخش‌های غیردولتی اداره می‌شوند و در این مراکز ۲۶ خدمت سطح یک بهزیستی به مردم ارائه می‌شود که نقش مهمی در کاهش مراجعات، کاهش زمان دسترسی به خدمات و در نهایت دریافت خدمات بیشتر و کیفی‌تر دارد.

یوسفی تصریح کرد: امیدواریم با رفع نواقص اولیه در بدو فعالیت مراکز مثبت زندگی و تغییر رویکرد مبتنی بر فناوری اطلاعات، گامی مثبت در راه بهبود کیفیت خدمات رسانی به آحاد جامعه برداری برداریم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.