تولید ۳۰ هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تولید محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پاشایی  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در نشست وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان تبریز ضمن خیرمقدم گویی با بیان اینکه ۳۰ هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه در استان تهیه و توزیع شده است، گفت: دوران کرونا و آموزش مجازی فرصتی برای تحقق جلوه‌های علمی و عملی مدرسه محوری شد و ساز و کار جدیدی از تعامل معلم، دانش آموزان و اولیا را  به‌ وجود آورد.

 پاشایی گفت: شناسنامه آذربایجان با تربیت اساتید، علما، مبارزان و سرداران عاشورایی به دستان ارزشمند معلمان گره خورده است.

او با تاکید بر اینکه معلمان این استان همواره با تابلو اخلاص شناخته شده‌اند، افزود: تلاش برای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش سرلوحه کار فرهنگیان این استان بوده است.

او گفت:فرهنگیان آذربایجان شرقی هیچگاه خواسته‌های صنفی را به سرنوشت دانش آموزان گره نزدند.

پاشایی افزود: جامعه در دوران شیوع کرونا و زیست بوم جدید، عملکرد معلمان را به خوبی درک کرده و بر ارزش کار ایشان اذعان کرد.

او گفت: کارکنان اداری آموزش و پرورش استان با درک احتمال عدم دسترسی محصلان مناطق دورافتاده و محروم به آموزش غیرحضوری، در قالب یاریگران آموزش به یاری این عزیزان شتافتند.

او افزود: همچنین معلمان در دورترین روستا‌ها و با تحمل سختی‌های صعب العبورترین جاده‌ها در مدارس حاضر شدند تا هیچ دانش آموزی براساس رعایت عدالت آموزشی از تحصیل بی بهره نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان ما خط شکنان جبهه تعلیم و تربیت و مجاهدان راه آموزش و پرورش هستند،از بابت سیاست گذاری‌های کلان جهت اعتلای جایگاه و منزلت مدرسه و معلمان و نیز به نتیجه رساندن لایحه رتبه بندی قدردانی کرد.

نشست وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب آذربایجان شرقی صبح امروز ۱۸ اسفند در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار