شکست سنگین تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر

تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر در ادامه روند نزولی خود شکست سنگینی را در کرمان تجربه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاگردان حسن شیرعلی در تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته دوازدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای شهر بابک با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم مس شهربابک کرمان متحمل شکست سنگین شدند.

طلایی پوشان ماهشهری با این شکست ۱۳ امتیازی ماندند و با توجه به تفاضل گل کمتر به رده نهم جدول گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور نزول یافتند.

همچنین تیم خلیج‌فارس نماینده بندر ماهشهر در مرحله اول لیگ دسته ۳ فوتبال کشور با کسب پنجمین پیروزی در یک قدمی صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان موسی قنواتی در هفته یازدهم این مسابقات در ورزشگاه عدالت ایلام با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تیم شهدای چوار ایلام را مغلوب کردند و صاحب پنجمین پیروزی در این مسابقات شدند.

عباس طهماسبی ٢مرتبه و علی اصغر سلمانی یک مرتبه برای تیم خلیج‌فارس در این دیدار گلزنی کردند و تیم خلیج‌فارس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر ضمن تثبیت صدرنشینی در یک قدمی صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

خلیج فارس هفته آینده میزبان تیم قعر جدولی رزموکت بروجن خواهد بود و با پیروزی احتمالی در این دیدار صعود زودهنگامی را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.