واگذاری ۶۶۵۰ پورت اینترنت پر سرعت در شهرستان مرند

 رئیس اداره مخابرات شهرستان مرند گفت: امسال بیش از ۶۶۵۰ پورت اینترنت پر سرعت به مشتریان در شهرستان مرند واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،قنبروند رئیس اداره مخابرات شهرستان مرند به تشریح عملکرد مخابرات شهرستان مرند پرداخت و گفت: به منظور ارائه خدمات اینترنتی از ابتدای سال تاکنون علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از کرونا واگذاری اینترنت پر سرعت در این شهرستان با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال  تجهیزات واگذاری اینترنت پر سرعت در ۱۴ روستای این شهرستان توسعه پیدا کرده و در روستای اویندین هم امکان واگذاری اینترنت پر سرعت فراهم و از همین محل به تعداد ۶۶۵۰ مشترک اینترنت پر سرعت مخابرات واگذار شده است.

او گفت: تجهیز اتوبان تبریز _مرند و همچنین مرند_جلفا به اینترنت پر سرعت تلفن همراه از جمله پروژه‌های همراه اول در این شهرستان بود که با تلاش همکاران محقق شد.

قنبروند گفت: نصب و راه اندازی دو سایت جدید ۳G و ۴G همراه اول و ارتقای ۱۲ سایت به ۳G و ۲۱ سایت به ۴G جهت بهره مندی مشتریان همراه اول از اینترنت پر سرعت و تکنولوژی روز در نقاط مختلف شهرستان از جمله اقدامات بوده است.

او گفت: در بخش تلفن ثابت نیز بیش از ۲۲۰۰ خط به خانوار‌ها در سال ۹۹ واگذار شده و تعداد مشتریان تلفن ثابت در شهرستان به ۸۴۰۳۴ خانوار رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار