اسکندری نماز را مهم ترین مسئله فرهنگی در سطح جامعه دانست و گفت: کمیته امداد استان عنوان شایسته تقدیر ویژه نماز را کسب کرد.

ناصر اسکندری معاون فرهنگی امداد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از طرف ستاد اقامه نماز در اجرای برنامه‌های ترویج و گسترش فرهنگ نماز مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و دبیر اجرایی اقامه نماز با کسب حداکثری امتیاز موفق به کسب عنوان برتر شدند.

او با بیان اینکه نماز به‌عنوان مهم‌ترین مسئله فرهنگی در سطح جامعه مطرح است، افزود: افزایش آگاهی‌های دینی و گسترش آموزه‌های دینی و باور‌های معنوی به ویژه نماز در سطح کشور تأثیر مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و کمیته امداد استان با برنامه‌ریزی‌های مختلف در تلاش است با بالا بردن کیفیت برنامه‌های فرهنگی درباره نماز زمینه توسعه این امر الهی را بین افراد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان فراهم کند.

در بخشی از پیام تقدیر ستاد اقامه نماز استان خوزستان آمده است:

نماز زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعال و بالاترین ذکر الهی و بهترین راه برای ارتباط دائمی با خداوند تبارک و تعالی است خدمت در عرصه نماز توفیقی است که بی علت نصیب هر شخصی نخواهد شد الا به لطف خداوند و تلاش و مجاهدت‌های که باید در این مسیر انجام دهند به حمدالله طبق رای و نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز این استان جنابعالی به عنوان مدیر نمونه نمازی دستگاه اجرایی انتخاب شده است.

بدین وسیله از تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی در امر توسعه و ترویج نماز صمیمانه تشکر می‌شود و از خداوند متعال توفیق سعادت و سربلندی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) خواستاریم امید است تلاش‌های به عمل آمده مرزی خداوند متعال قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.