مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

۹۷ مرکز مثبت زندگی در استان افتتاح شد

ولی الله نصر اصفهانی گفت: ۹۷ مرکز مثبت زندگی وابسته به بهزیستی بخشی از ۱۴۰۰ مرکز مثبت زندگی است که در محلات شهری و روستایی سراسر کشور، امروز در قالب ارتباط تصویری از راه دور گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ولی الله نصر اصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: برخلاف گذشته که فرد برای دریافت خدمات مختلف توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ناچار به مراجعه به مراکز گوناگون بهزیستی بود حالا در مراکز غیردولتی و مردمی مثبت زندگی ۲۲ خدمت سطح اول سازمان بهزیستی به صورت رایگان از پنجره واحد در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

ولی الله نصر اصفهانی افزود: هر مرکز به حدود ۱۸۰۰ نفر در قالب بیش از ۴۵۰ خانواده مستمری بگیر بهزیستی سرکشی و رسیدگی می‌کند.

او ایجاد شغل برای دانش آموختگان بومی رشته‌های مددکاری و علوم انسانی و اجتماعی را از دیگر اهداف مراکز مثبت زندگی دانست و افزود: مراکز مثبت زندگی درمسیر گام دوم انقلاب و بر اساس توسعه ماموریت‌ها و ضرورت توسعه خدمات عدالت محور و بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بر اصول خانواده محوری، محله محوری و تخصص محوری حوزه مددکاری در بستر الکترونیک و فناوری اطلاعات شکل گرفته‌است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.