استاندار مرکزی فرمانداران وظیفه دارند چاه‌های غیرمجاز را مسدود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  استاندار مرکزی فرمانداران را موظف کرد چاه‌های غیرمجاز را مسدود کنند. سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای حفاظت از آب استان مرکزی گفت: فرمانداران تمامی شهرستان‌های استان وظیفه دارند نسبت به مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز حوزه‌های خود برنامه‌ریزی کنند تا بتوان از منابع آبی که خداوند در اختیار ما قرار داده به بهترین شکل بهره برد.

آقازاده افزود: ۶ ماهه دوم سال بهترین فرصت برای مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز است و امسال تمامی شهرستان‌ها به غیر از ساوه، خنداب و کمیجان عملکرد بسیار مطلوبی در این حوزه داشته‌اند.

او با اشاره به اینکه سند آب استان استان مرکزی در شواری عالی آب کشور تایید شده است اضافه کرد: باید با مقابله با چاه‌های غیر مجاز، نظارت گسترده بر مصرف و از طرفی افزایش نزولات آسمانی سال آبی جاری پر بارتر از گذشته در انتظار استان باشد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ۲۴۲ حلقه چاه آب غیر مجاز امسال در استان مرکزی مسدود شد بیان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: استان مرکزی در چهار سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در حفاظت از منابع آبی داشته است که این مهم باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.