افتتاح ۴۸ مرکز مثبت زندگی در همدان

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ۴۸ مرکز مثبت زندگی در استان همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی دیناری مدیرکل بهزیستی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امروز صبح ۴۸ مرکز مثبت زندگی همزمان با سراسر کشور به دستور رئیس جمهور در استان همدان افتتاح شد، افزود: از ۲۰ سال گذشته برنامه‌ای داشتیم تا ارائه بخشی از خدمات را به بخش خصوصی واگذار کنیم، به همین منظور مراکز مثبت زندگی با اهداف افزایش مشارکت مردم، تسهیل دسترسی به خدمات، کاهش ترافیک و عدم مراجعه به ادارات راه‌اندازی شد.

او افزود: ۲۲ خدمت از خدمات سازمان بهزیستی در این مراکز ارائه می‌شود و ۲۸۸ نفر تاکنون در ۴۸ مرکزی که در استان راه‌اندازی شده حضور دارند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه ارائه خدمات در این مراکز به شکل رایگان است، اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۶۰۰ پرونده در اختیار این مراکز قرار گرفته و در گام نخست قرار شده بازدید‌هایی از محل سکونت افراد انجام شود که طی ۲ ماه گذشته از منازل حدود ۷۰۰۰ پرونده، بازدید انجام شده است.

دیناری بیان کرد: در هر مرکز مددکار‌هایی فعال هستند که به شکل مستقیم با مددجو ارتباط برقرار می‌کنند و به هر مددکار هم ۱۵۰ پرونده داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص سازمان بهزیستی ۱۸۰ خدمت ارائه می‌دهد، گفت: تلاش می‌کنیم تعداد مراکز را بیشتر کنیم تا علاوه بر خدمات بهتر اشتغالزایی هم داشته باشیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار