با موافقت وزیر بهداشت، ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا به استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدکریم حسینی رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: درپی بروز وضعیت قرمز در ۱۱ شهر ستان و طی پیگیری‌ها با وزارت بهداشت، از وزیر بهداشت خواستار اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شدیم تا قدری شرایط بهتر شود که با این موضوع موافقت شد.

او بیان داشت: کادر درمان و بیماران خاص استان هرچه سریعتر واکسینه شوند، ویروس جهش یافته نوع انگلیسی همچنان در حال گسترش است بنابراین از مردم هم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حسینی افزود: در مرحله دوم پنج هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به خوزستان اختصاص یافته بود، اما برای جلوگیری از انتشار بیماری و واکسیناسیون تمام کادر درمان و بیماران زمینه‌ای به تعداد واکسن بیشتری نیاز بود که با همکاری وزارت بهداشت این امر محقق خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: بار مراجعه به بیمارستان‌ها دراستان همچنان افزایشی است به همین دلیل با کمبود تخت و پرستار مواجه هستیم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای اضافه کردن تخت هستند و در طول این مدت برخی از نیرو‌های کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و چند نفر هم جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.