تجلیل از کانون‌های برتر استان قزوین در طرح ملی ایران قوی

در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از ۱۵ نفر از رابطان و مدیران فعال کانون‌های مساجد استان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در مراسم تجلیل از مدیران فعال کانون‌های مساجد استان که با حضور اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد،گفت: در این طرح ملی از استان قزوین پنج کانون به مرحله اول داوری راه یافته است.

حجت الاسلام رمضانی افزود:این مراسم با حضور کانون‌هایی که در طرح ملی ایران قوی امتیاز بالایی دارند برگزار شد و از ۱۵ نفر از رابطان و مدیران فعال کانون‌های مساجد استان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شد.

او اضافه کرد: طرح ملی ایران قوی در ادامه طرح فهما انجام شد و نگاه ما در مجموعه مساجد استان همگام با کشور است تا بتوان بستری فراهم کرد کانون‌ها در فضای مجازی عملکرد خود را به تصویر بکشند و این امر سبب شد تفاوت بین کانون‌های فعال و غیرفعال مشخص شود.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، طرح ملی ایران قوی در چهار محور قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی و در قالب سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری برگزار شد و این طرح دارای ۱۲ رواق بوده که ۴۸ برنامه در این رواق‌ها تعریف شده است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به ثبت فعالیت کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار برنامه در بحث سه شنبه‌های تکریم داشتیم و یک هزار و ۵۳۶ برنامه هم در شنبه‌های کتاب در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

او با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی عنوان کرد: از هفته دفاع مقدس تا ۲۶ بهمن ماه امسال طرح ملی ایران قوی برگزار شد و کانون‌های مساجد می‌توانستند در این عرصه رقابت کنند و حضوری موثر داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار