مرتضایی:

فرش آرا امسال نسبت به ۳ سال گذشته نتایج بهتری کسب کرده است

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص آخرین وضعیت این تیم، توضیحاتی را بیان کرد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فردای این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب دور دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هر ۶ تیمی که موفق شدند به دور دوم راه پیدا کنند از نظر من تیم‌های بسیار خوب لیگ هستند. به هر حال مقاومت البرز امسال نشان داده که تیم بسیار خطرناکی بوده و فکر می‌کنم یکی از شگفتی ساز‌های دور اول رقابت‌های لیگ بوده است. مقاومت در گروه خودش موفق شده بود گیتی پسند اصفهان  و کراپ الوند قزوین را شکست دهد. همین موضوع نشان می‌دهد که ما در بازی فردا کار بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت و باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم.

یکی از با کیفیت‌ترین مسابقات لیگ را در مرحله دوم شاهد خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: به هر حال من فکر می‌کنم این ۶ تیمی که موفق شدند جواز حضور در دور دوم رقابت‌های لیگ را کسب کنند، قطعا کیفیت بالایی دارند.


بیشتر بخوانید


بازیکنانم بعد از پیروزی برابر مس و راگا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند

مرتضایی درباره آخرین وضعیت فرش آرا برای بازی با مقاومت البرز بیان کرد: خدا را شکر تیممان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بعد از ۲ پیروزی که برابر مس سونگون و راگای تهران به دست آوردیم، بازیکنانم از نظر روحی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند و همه آماده بازی با مقاومت البرز هستیم. به غیر از محمد بیضایی نژاد که به خاطر پارگی رباط صلیبی کل فصل را از دست داده ، علی ابراهیمی و معین افشار را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

بلاتکلیفی بازی‌های لیگ، خیلی از تیم‌ها را ابتدای فصل اذیت کرد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره شرایط مسابقات مرحله دوم لیگ برتر گفت: به هر حال ما موافق برگزاری بازی‌ها هستیم، زیرا هر زمان امکان دارد مسابقات لغو شود. به نظر من این بلاتکلیفی که از ابتدای فصل به وجود آمده خیلی از تیم‌ها را اذیت کرد. بیشتر باشگاه‌ها از ۳ ماه قبل از شروع مسابقات تمریناتشان را شروع کردند و همین مسئله خیلی از تیم‌ها را در بلاتکلیفی نگه داشت. از طرفی این بلاتکلیفی مسئولان سازمان لیگ را مجبور کرد تا بازی‌ها را به صورت گروهی و فشرده برگزار کنند.

فرش آرا امسال نسبت به ۳ سال گذشته نتایج بهتری کسب کرده است

مرتضایی درباره این که آیا فرش آرا امسال می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد بیان کرد: از الان نمی‌توان پیش بینی کرد کدام تیم می‌تواند قهرمان شود. مطمئن باشید ما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم. به نظر من تیممان امسال نسبت به ۳ سال گذشته نتایج بهتری کسب کرده است. ما در ۳ دوره اخیر لیگ برتر تا مرحله پلی آف بالا آمدیم، اما متاسفانه نتوانستیم خودمان را به جمع ۴ تیم پایانی برسانیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد تصریح کرد: خدا را شکر امسال جزو ۶ تیم پایانی هستیم و تمام توان و نیروی خودمان را به کار می‌گیریم تا به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم. به هر حال از الان نمی‌توانم بگویم که آیا تیممان قهرمان می‌شود یا نه، زیرا در این مرحله تیم‌های بسیار خوبی آن هم با هزینه‌های هنگفت حضور دارند و قهرمان شدن کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار