تضمین آموزش مجازی برای ۵ سال آینده

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: هدف ما تضمین آموزش مجازی برای ۵ سال آینده است و مرکز آموزش‌های مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مهمترین کاری که در ترم گذشته و این ترم در حوزه آموزش مجازی در دانشگاه شهید چمران صورت گرفت، ارتقای سیستم‌های آموزش مجازی بود و هدف اصلی ما تضمین آموزش مجازی فعلی برای ۵ سال آینده است.

او با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه افزود: در این زمینه نرم‌افزار‌های سیستم LMS را از نظر حجم و سرعت ارتقا دادیم.

جلیلی فر بیان داشت: تا پایان امسال دوباره سیستم موجود را ارتقای دهیم به گونه‌ای که برای پنج سال آینده، سیستم آموزشی دانشگاه تضمین شده باشد و با مشکلی مواجه نشود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز آموزش‌های مجازی در گذشته بخشی از مرکز آموزش‌های آزاد بود، اما اکنون این مرکز مستقل شده است. هدف از راه‌اندازی این مرکز، استقلال بیشتر آموزش مجازی و افزایش تمرکز برای ارتقا و پیگیری آموزش مجازی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.