شعار یا مهدی ادرکنی در چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز می‌شود

همزمان با سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شعار «یا مهدی ادرکنی» در سراسر چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۱۴۰۰ به عنوان آغاز قرن ۱۵ شمسی یک پدیده استثنایی است چرا که آغاز قرن، توام با نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضـرت بقیت الله الاعظم (عج) همراه است و فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به واسطه فیض الهی و وجود مبارک امام زمان است.

او افزود: در شب نیمه شعبان مصادف با ۹ فروردین و در آستانه عید بزرگ اسلامی، سالروز تثبیت و استقرار نظام مقدس اسلامی ۱۲ فروردین رأس ساعت ۲۱ همزمان با سراسر ایران، آیین نور افشانی همراه با طنین شعار «یا مهدی ادرکنی» با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انصاری اضافه کرد: مشارکت شهرداری‌ها و سازمان‌های فرهنگی تابعه و نقش آفرینی تشکل‌های مردم نهاد، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، مساجد، امامزادگان و آحاد مردم متدین و ولایتمدار استان در این زمینه می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار